czwartek, 25 czerwca 2015

:)!

Cześć kochani! :)
Mam do Was jedno pytanie,bo naprawdę nie wiem co mam zrobić..
Ogólnie to zaczynam pisać nowe opowiadanie,a w sumie to już mam napisane pierwszy rozdział, ale jest sprawa:
kończyć to opowiadanie? Pytam się dlatego, że sądzę, iż to nie ma sensu. Większość osób (ze względu na to, że ostatni rozdział był w KWIETNIU) zapomniała o co w tym wszystkim chodziło, nawet ja. Naprawdę super się czułam z tym, że tak ciepło mnie przyjęliście i z miłą chęcią czytaliście moje wypociny. Jeśli mam być szczera to ja też zupełnie zapomniałam o co w tym wszystkim chodziło i pewnie teraz powstał by "bałagan", a następne opowiadanie, które będzie to OBIECUJĘ,że będzie idealnie uporządkowane, a rozdziały będą raz w tygodniu, ale takie dłuższe :)
Potrzebuję Waszej opinii,zdania i decyzji :)
Kończymy to i zaczynamy nowe czy zostawiamy Sandrę i Jaśka i idziemy do czegoś zupełnie nowego, super odjazdowego? :)

12 komentarzy:

  1. Jak byś mogła to zakończ to ładnie happy endem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mam Wam zdradzić to happy endem sie NIESTETY nie skończy! :)

      Usuń
  2. nie kończ zacznij nowy a o kim bęxzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie o kim by był? Bo jak o Jasiu to możesz zaczynać nowy 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nowe opowiadanie nie pasuje na Jaśka :(
      zobacz wyżej ^ :)

      Usuń
  4. Pewnie zostanę zaraz za to zlinczowana ale jak dla mnie nie ma sensu kontynuacja tego ff. Jako osoba, która również pisze wiem co robi długa przerwa w pisaniu. Nie wiesz co napisać, od czego zacząć.
    Fajnie, że zaczynasz nowe ff i na pewno będę je czytać =)

    Pozdrawiam mordko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zostaniesz zlinczowana, no coś Ty! właśnie o taką opinię chodzi, a nie owijanie w bawełnę:)
      dziękuje i również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Zrób jednak Happy End :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że jeśli zaczynasz coś zupełnie nowego i jeszcze z innymi bohaterem w roli głównej to powinien być chociaż jeden rozdział kończący to ff, nawet jeśli nie miałby być z happy endem, takie moje zdanie. Pozdrawiam ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kończ! Dawaj next'y, szybko!
    lovegame-jdabrowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń