piątek, 24 kwietnia 2015

Liebster Blog Award.

Zostałam nominowana przez blog:
http://jednozdarzenie.blogspot.com
Dziękuje! :)
1. ile masz lat?
W tym roku kończę 16.

2. Czy masz jakąś rzecz związaną ze swoim ulubionym Youtuberem?
Dosłownie pół godziny temu zamówiłam koszulkę Rembola. :)

3. Od kiedy piszesz swój blog?
14.03.2015

4. Czy masz jakieś zwierzątko?
Tak, chomika.

5. Człowiek, którego podziwiasz? (opisz pokrótce za co)
Mam dwie takie osoby. Jedną jest moja babcia, która przeszła w życiu niemało i nadal przechodzi, a mimo to pokazuje, że jest silną osobą i codziennie na jej twarzy widzę uśmiech. Natomiast drugą taką osobą jest zdecydowanie Jaś. Jak na dziewiętnaście (prawie) lat oprócz wydurniania się potrafi stać się poważny i ze wszystkich sił zmotywować innych ludzi do dążenia za własnymi marzeniami. Ponadto każde jego słowo napisane czy też wypowiedziane na jakiś poważny temat bardzo głęboko zachodzi mi w pamięć i później wszystko zaczynam sobie w głowie układać. Mogę śmiało powiedzieć, że te dwie osoby dają mi największą siłę i powód do uśmiechu.

6. Jaki był Twój największy życiowy sukces?
Z pewnością tego nie pamiętam albo jeszcze żadnego życiowego sukcesu nie osiągnęłam, ale mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi. :)

7. Za co lubisz swojego ulubionego YouTubera?
Napisałam w punkcie 5. :)

8. Jaki jest Twój styl ubierania się?
Ciężko stwierdzić. Na ogół najwygodniej czuję się w spodniach, ale w spódniczkach czy sukienkach też mi jest wygodnie. Dresy oczywiście również na plus.

9. Co lub kto zachęciło Cię do pisania bloga?
Chęć sprawdzenia swoich umiejętności pisarskich. Jak byłam w bodajże 4 klasie nawet napisałam własną ,,książkę", którą przeczytała tylko moja mama,przyjaciółka i nauczycielka. Wiadomo, że w tamtym czasie moje umiejętności były słabe,ale dawały mi wiele motywacji, żeby spróbować za kilka lat no i spróbowałam.

10. Czy twoi znajomi wiedzą, że piszesz bloga?
Tak, wiedzą. :)

11. Ile mniej więcej zajmuje Ci napisanie rozdziału?
Zależy od weny. Czasami do 2h, a w niektórych dniach potrafię nad rozdziałem przesiedzieć dzień czy dwa.


Ja nominuję:

  • http://invisible-magic-world.blogspot.com
  • http://life-is-not-horrible.blogspot.com
  • http://fanfiction-multigameplayguy.blogspot.com

Pytania z tej nominacji. :)

5 komentarzy:

  1. http://przez-muzyke-do-serca.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mordko kiedy następny rozdział ?bo nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidze cie dodaj nastepny rozdzial bo cie pobije jestes glupia dawaj rozdzial😭😭 kc sandzia jestes moja idolka lovelove💘💘

    OdpowiedzUsuń