piątek, 3 kwietnia 2015

INFORMACJA!!!!

      Hej misie, mam Wam do przekazania bardzo ważną wiadomość.
Jestem zmuszona zawiesić bloga na jakiś czas. 
Powód?
Jest ich wiele, nie zliczę tego na palcach jednej ręki. 
Na ile zawieszam?
Nie mam pojęcia. Do odwołania.
Chcę Was SERDECZNIE przeprosić, mam nadzieję, że mnie chociaż trochę zrozumiecie! :)
Jeśli ktoś chce uzyskać ode mnie JAKIEKOLWIEK informacje bądź się ze mną skontaktować, może to zrobić tutaj: ASK.FM FACEBOOK
jeszcze raz mocno przepraszam, myślałam, że obędzie się bez tego kroku, ale nie mam wyjścia.
Do zobaczenia! :)
Kocham Was!:)

5 komentarzy:

  1. Rozumiem :) Przecież ty tez masz swoje życie i problemy :) Nie ma sprawy . :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się wrócić do Was jak najszybciej i dokończyć tą historię, obiecuję!:)

      Usuń
  2. Ej ale pryma aprylis było w środe :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Ey ale dlaczegooooo :(
    Umręęęęę z tęsknoty

    Napisz u mnie na blogu jak reaktywujesz. Była bym wdzięczna :)
    -------> http://hope-life-multi-fanfiction.blogspot.com/
    Pozdrawiam Lily.

    OdpowiedzUsuń